little one 隨心想

《little one 的小小空間》      將五官感覺放送於網絡的一個'詩'人空間。

星期一, 5月 08, 2006

忙忙忙

  「有這麼多事情要做,你好!」這是最近身邊人常跟 little one 說的話。

  「唔緊要,我不介意,只要這 "" 是有目的。」 little one 說。

  「驚你無時間,又怕你辛苦。」

  「係呀,不過人人都無時間,因為人人都一樣,每天都只有二十四小時;辛苦就係人都辛苦,如果我答你唔辛苦你都唔信啦!」little one 說。

  又再想起梁博士的一段話,一個星期有兩個 "T",唔係 Tuesday & Thursday,而係 "Today" & "Tomorrow"

Today - 可以實踐的日子

Tomorrow - 可以有期盼的日子

所以當我又無時間辛苦o既時候,這正正是我可以實踐的日子 - Today

而當我又無時間辛苦o既時候,又可以想想可以有期盼的日子的來臨 - Tomorrow

你覺得阿Q嗎?

我覺得好『正』。

0 Comments:

發佈留言

<< Home